Openstaande facturen
snel en ethisch verantwoord innen

Niet al je klanten betalen meteen hun rekeningen. Met MyTrustO in je openstaande facturen snel en ethisch verantwoord. Je krijgt je geld, zonder gedoe met aanmaningen of dagvaardingen.

Waarom MyTrustO?

Wat doe je wanneer een klant niet betaalt? Waarschijnlijk schakel je een incassobureau in. Maar dat biedt geen garantie op je geld.

De kans is groot dat je klant verschillende schulden heeft. Wie zijn geld als eerste krijgt, moet je dan met andere schuldeisers uitvechten. Bovendien betaal je bijkomende incasso- en gerechtskosten. Resultaat: je moet nóg langer op je geld wachten – als je het al krijgt.

MyTrustO maakt korte metten met het getouwtrek tussen schuldeisers en helpt je snel openstaande facturen betaald te krijgen.

“MyTrustO dient het algemeen belang”

Geert Janssens , hoofdeconoom bij ETION
“Heel veel gezinnen hebben schulden, waardoor ze de facturen van school niet betalen. Voor ons is dat een probleem, omdat onze scholen dan niet kunnen investeren. Dankzij MyTrustO worden veel openstaande schulden alsnog betaald, soms van leerlingen die al lang van school zijn.”

“Een efficiënter en menselijker schuldensysteem is noodzakelijk”

Herman Van Goethem, Rector Universiteit Antwerpen

Hoe werkt MyTrustO?

Vertel ons over de openstaande facturen van je klanten, en wij gaan aan de slag.  We nemen contact met hen op en maken een realistisch betaalplan voor al hun schuldeisers.

Dat heeft twee grote voordelen:

  • Je int je geld op een ethisch verantwoorde manier. Wat we daarmee bedoelen, kan je terugvinden in de Filosofie MyTrustO .

  • Je kunt er een stuk zekerder van zijn dat je facturen snel en volledig betaald worden.